Integruotas mokymas užima svarbią vietą ugdant visapusišką asmenybę, nes jis suteikia neprilygstamas galimybes individualizuoti mokymo procesą, prisitaikant prie individualių vaiko savybių. Integruoto mokymo procesą galima palyginti su augančiu medžiu: viskas prasideda nuo sėklos – ugdytinio minties, smalsumo, įgimtų polinkių: šią sėklą auginame suteikdami bazines žinias ir gebėjimus, taip suformuodami kamieną o tada jau pats ugdytinis gali dalyvauti nusprendžiant, kokios bus medžio šakos – su kokiomis disciplinomis galima bus sieti jo patyrimą ir brandinti mintį, kurios šakos bus svarbiausios pažinimo kelyje, kiek ant jų bus papildomų, toliau besišakojančių šakelių, ant kurių galiausiai turės derėti vaisiai – subrendusios asmenybės veiklos rezultatai. Šio medžio auginimo esmė yra tarpusavio bendradarbiavimas tarp mokytojų ir mokinių. Labai džiaugiamės galimybe dalyvauti mokykloje rengiamame projekte „Valgyk protingai“, pasinėrėme į jį „visa galva“.
Spalio 14 d. 2air 2b klasėse vyko integruotos pamokos. Pamokų tema „Pica“. Visą dieną, per visas pamokas buvo kalbama apie picą: istorija, kilmė. Dalinome picą per matematiką, per dailę piešėme, per anglų mokėmės žodžius, susijusius su pica, per lietuvių k. rašėme receptą, o štai per pasaulio pažinimą kalbėjome apie sveiką mitybą, rūšiavome maisto produktus į maisto grupes, mokėmės kaip gaminti sveiką picą. O trečiadienį abi klasės kepė picą. Buvo nuostabu ir labai skanu, o svarbiausia buvom kaip viena šeima.
Antrokų mokytojos Lora Kriščiūnienė ir Ligita Masilionienė