Darbo laikas (specialioji pedagogė R. Pėželienė)
Pirmadieniais | Antradienis | Trečiadieniais | Ketvirtadienis | Penktadienis |
7.55–11.55 | 7.55–10.35 | 7.50–11.55 | 7.55–11.55 | 7.55–11.55 |
Darbo laikas (logopedė R. Pėželienė)
Pirmadieniais | Antradienis | Trečiadieniais | Ketvirtadienis | Penktadienis |
12.10–14.00 | 11.10–14.45 | 12.10–14.45 | 12.10–14.00 | 12.10–13.00 |
Darbo laikas (logopedė O. Daniševičiūtė)
Pirmadienis | Antradienis | Trečiadienis | Ketvirtadienis |
13.00–15.35 |
7.45–8.45 13.00–13.55 |
11.05–12.00 13.00–13.55 |
13.00–14.45 |
Darbo laikas (specialioji pedagogė O. Daniševičiūtė)
Pirmadieniais | Antradienis | Trečiadieniais | Ketvirtadienis |
8.00–13.00 | 7.45–12.55 | 7.45–10.35 | 7.45–11.55 |
Logopedo funkcijos:
- įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus, nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, specialiuosius ugdymosi poreikius gimnazijoje;
- siūlo skirti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų, teisės aktų nustatyta tvarka;
- bendradarbiaudamas su mokytojais, numato pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo būdus ir metodus ir juos taiko;
- sudaro individualiąsias, pogrupines ir grupines kalbos ugdymo programas, jas taiko;
- rengia savo veiklos ataskaitas;
- šalina specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus;
- konsultuoja mokytojus, tėvus (globėjus, rūpintojus) ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo klausimais;
- šviečia gimnazijos bendruomenę aktualiais kalbos raidos, kalbos neišlavėjimo ar sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo klausimai;
- dalyvauja gimnazijos Vaiko gerovės komisijos veikloje.
Specialiojo pedagogo funkcijos:
- teikia pagalbą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, įsisavinti ugdymo turinį, atsižvelgdamas į kiekvieno gebėjimus, ugdymosi galimybes;
- atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms;
- pataria mokytojams, kaip pritaikyti, individualizuoti mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, mokomąją medžiagą, rengti ugdymo programas;
- teikia metodinę pagalbą mokytojams, tėvams (globėjams, rūpintojams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoja specialiojo ugdymo klausimais;
- bendradarbiauja su gimnazijos bendruomene specialiojo ugdymo, pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoja gimnazijos bendruomenės teigiamą požiūrį į mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių;
- dalyvauja gimnazijos Vaiko gerovės komisijos veikloje.