El. paštas
Darbo laikas (logopedė, specialioji pedagogė R. Pėželienė)
Savaitės diena |
Darbo laikas |
Pirmadienis |
7.30–15.00 |
Antradienis |
7.30–15.00 |
Trečiadienis |
7.30–15.00 |
Ketvirtadienis |
7.30–15.00 |
Penktadienis |
7.30–15.00 |
El. paštas
Darbo laikas (logopedė, specialioji pedagogė O. Daniševičiūtė)
Savaitės diena |
Darbo laikas |
Pirmadienis |
7.30–14.00 |
Antradienis |
7.30–14.00 |
Trečiadienis |
7.30–15.00 |
Ketvirtadienis |
7.30–14.00 |
Penktadienis |
7.30–14.00 |
Logopedo funkcijos:
- įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus, nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, specialiuosius ugdymosi poreikius gimnazijoje;
- siūlo skirti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų, teisės aktų nustatyta tvarka;
- bendradarbiaudamas su mokytojais, numato pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo būdus ir metodus ir juos taiko;
- sudaro individualiąsias, pogrupines ir grupines kalbos ugdymo programas, jas taiko;
- rengia savo veiklos ataskaitas;
- šalina specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus;
- konsultuoja mokytojus, tėvus (globėjus, rūpintojus) ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo klausimais;
- šviečia gimnazijos bendruomenę aktualiais kalbos raidos, kalbos neišlavėjimo ar sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo klausimai;
- dalyvauja gimnazijos Vaiko gerovės komisijos veikloje.
Specialiojo pedagogo funkcijos:
- teikia pagalbą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, įsisavinti ugdymo turinį, atsižvelgdamas į kiekvieno gebėjimus, ugdymosi galimybes;
- atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms;
- pataria mokytojams, kaip pritaikyti, individualizuoti mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, mokomąją medžiagą, rengti ugdymo programas;
- teikia metodinę pagalbą mokytojams, tėvams (globėjams, rūpintojams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoja specialiojo ugdymo klausimais;
- bendradarbiauja su gimnazijos bendruomene specialiojo ugdymo, pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoja gimnazijos bendruomenės teigiamą požiūrį į mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių;
- dalyvauja gimnazijos Vaiko gerovės komisijos veikloje.