Naudojame tik būtinus slapukus (angl. cookies) tinkamam svetainės veikimui užtikrinti. Skaityti daugiau

🍪
Pakruojo r. Linkuvos gimnazija
Rugsėjo 1-oji - Mokslo ir žinių diena
Skirtingos veiklos
Tradicinis abiturientų spektaklis „ Šešėlis“ (pagal J. Švarco pjesę) 2024 m.
Brandos atestatų įteikimas

Projektas Nr.09.2.1.-ESFA-K-728-01-0084 „Mokinių bendrojo ugdymo gerinimas Pakruojo rajono Linkuvos, Žeimelio gimnazijose bei Lygumų ir Pašvitinio pagrindinėse mokyklose“

logo

Projektas baigėsi?... Projektas tęsiasi!

2020-ųjų pavasaris Linkuvos gimnazijai atnešė projekto Nr.09.2.1.-ESFA-K-728-01-0084 „Mokinių bendrojo ugdymo gerinimas Pakruojo rajono Linkuvos, Žeimelio gimnazijose bei Lygumų ir Pašvitinio pagrindinėse mokyklose“ pabaigą.

Per dvejų metų laikotarpį matematikos mokytojų vadovaujami projekte dalyvavo šimtas septyniasdešimt 6–8 klasių mokinių. Projekto dėka gimnazija įsigijo interaktyvią lentą, 30 planšečių, įkrovimo dėžę, vaizdo ir garso aparatūrą. Naudojant šias priemones pamokos tapo patrauklesnės, keliančios mokinių susidomėjimą bei motyvaciją.

„Darbas su planšetėmis įtraukia į veiklą ir verčia tobulėti. Jų dėka galime greičiau atlikti užduotis, pamatyti rezultatą ir padarytas klaidas pamokoje, lengviau įsisavinti informaciją. Keistas pats jausmas, kai gali moderniai mokytis“, – mintimis dalinasi 8b klasės mokinys Artas. Klasės draugas Mantas B. taip pat neslepia susižavėjimo galimybe mokytis įdomiai, nors tai neretai reikalauja ir susikaupimo, ir atsakomybės.

Septintokė Elinga pastebėjo, kad planšetės ir interaktyvi lenta paįvairina pamokas, nes rašyti vien sąsiuviniuose ─ nuobodu. Dabar galime atlikti užduotis EMA elektroninėje aplinkoje, Eduka klasėje, pasitikrinti žinias Kahoot ir kt. programėlių pagalba. Tai smagus, bet ir labai naudingai praleistas laikas.

Matematikos mokytojai metodininkei Nijolei Vengraitienei dalyvavimas projekte ─ tai suteikta galimybė išsamiau panagrinėti pamokose išmoktą medžiagą. Jos nuomone, didelei daliai mokinių projekto pamokos buvo tikrai naudingos. Jie noriai dalyvavo pamokose, turinčiose žaidybinių elementų ir jiems puikiai sekėsi. Mokiniai galėjo pasirinkti užduotį pagal gebėjimus, daugiau laiko skirti tekstinių, realaus turinio bei loginių uždavinių sprendimui. Mokytojos – individualizuoti ir diferencijuoti užduotis. Mokytoja apgailestauja, kad šiais mokslo metais šio fakto nei patvirtinti, nei paneigti negalėsime. Žinių ir gebėjimų tikrinimas rudenį, jeigu įvyks, nebeatspindės projekto naudos.

Į konsultacijas mokiniai rinkdavosi pagal poreikius. Džiaugėsi, kad gali išsiaiškinti nesuprastą temą ar uždavinį, panaikinti žinių spragas. Konsultacijoms skirtose pamokose mokiniai jautėsi puikiai, drąsiai klausdavo ne tik mokytojos, bet ir draugų. Tokiose pamokose žinias ir gebėjimus tobulino visi.

Laima Ožiūnienė, matematikos mokytoja metodininkė, sutinka, kad projektas buvo labai naudingas mokiniams, ypač tai pastebėjo karantinui prasidėjus, nes neiškilo problemų dirbant nuotoliniu būdu su Ema pratybomis ir Eduka užduotimis. Anot mokytojos, per 2 metus ji mokėsi pati, tobulino savo dalykines ir bendrąsias kompetencijas, sėmėsi iš kitų ir pati dalinosi patirtimi. Mokiniai buvo motyvuojami, kad gali įveikti įvairias matematines užduotis. Ugdėme mokinių loginį, kritinį mąstymą, kurdami ir analizuodami nestandartines situacijas, mokymąsi per problemų sprendimą. Juk kiekvienas uždavinys ar užduotis vaikui yra problema, kurią jis turi gebėti spręsti čia ir dabar, o ne kažkada. Mokiniai dirbo grupėse, individualiai, išmoko įsivertinti savo darbą.

Projekto metu užsimezgė bendradarbiavimas tarp mokyklų, įgijome naujų patirčių, atradome naujų mokymo(si) būdų, kad besimokantis vaikas gautų kuo daugiau ir patirtų sėkmę. Mokytojai sugebėjo keistis patys, atrado naujų galimybių, o kartais netgi pranoko save.

Nuoširdų AČIŪ tariame Europos socialinio fondo agentūrai, Pakruojo rajono savivaldybės administracijai bei Pakruojo rajono Švietimo skyriaus vyr. specialistei, projekto koordinatorei Gražinai Plungienei.

Projektas baigėsi. Tačiau kiekviena pabaiga yra kažko naujo pradžia. Nesustoti, eiti pirmyn ir išlaikyti motyvaciją, kad vidinė ugnelė neužgestų. Juk Mokytojui nieko nėra džiugesnio, kaip matyti žingeidžias ir džiaugsmu spindinčias vaiko akis.

Projekto administratorė Linkuvos gimnazijoje mokytoja Vita Vilimienė

 

20190919 14165220190919 14202920190919 14344753220924 398637414298001 7702701405001220096 n62429572 341031316585435 6589173147159756800 nIMG 20190919 141050IMG 20190919 141111